Умови доставки:
1. Самовивіз. (натисніть на маркері, щоб побачити детальну інформацію про пункт самовивезення)
2. Кур'єром по Києву.
3. Доставка транспортними компаніями по Україні.
4. Доставка маршрутками та рейсовими автобусами та кур'єрською доставкою таксі.
1. Доставка по Киеву:
Доставка здійснюється з понеділка до суботи.
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА по Києву, за сумою замовлення понад 3000 грн.
Замовлення до 1999 грн. вартість доставки 100 грн.
Є можливість замовити експрес доставку (за інформацією звертайтесь до менеджера).
2. Доставка транспортними компаніями Нова Пошта, Гюнсел, Автолюкс.<
Замовлення приймаються відповідно до графіка відправок конкретного перевізника. < background:white ;">
У зв'язку із зміною тарифів ТОВ "Нова пошта" при оплаті післяплатою при отриманні товару "Новою поштою", крім вартості товару, послуг з доставки, Ви оплачуєте також вартість відправки коштів у розмірі 2% від вартості товару.
1. Самовивіз. (натисніть на маркері, щоб побачити детальну інформацію про пункт самовивезення)
2. Кур'єром по Києву.
3. Доставка транспортними компаніями по Україні.
4. Доставка маршрутками та рейсовими автобусами та кур'єрською доставкою таксі.
1. Доставка по Киеву:
Доставка здійснюється з понеділка до суботи.
День | Формування Замовлення покупцем | Інтервал доставки |
Пн-Пт | 16.00 - 09.40 | 10:30 - 13.00 |
Пн-Пт | 09.40 - 12:30 | 13:30 - 16.00 |
Пн-Пт | 13.30 - 15.30 | 16:30 - 19.00 |
Сб | 16.00 - 11.00 | 12:00 – 14.30 |
Сб | 11.00 - 14.00 | 14:50 - 17.20 |
Всі | Прийом замовлень | Понеділок 10:30 - 13.00 |
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА по Києву, за сумою замовлення понад 3000 грн.
Замовлення до 1999 грн. вартість доставки 100 грн.
Є можливість замовити експрес доставку (за інформацією звертайтесь до менеджера).
2. Доставка транспортними компаніями Нова Пошта, Гюнсел, Автолюкс.<
Нова пошта | |
Пн | з 9:00 до 17.00 |
Вт | з 9:00 до 17.00 |
Ср | з 9:00 до 17.00 |
Чт | з 9:00 до 17.00 |
Пт | з 9:00 до 17.00 |
Сб | з 9:00 до 15.00 |
Вс | вихідний |
Замовлення приймаються відповідно до графіка відправок конкретного перевізника. < background:white ;">
У зв'язку із зміною тарифів ТОВ "Нова пошта" при оплаті післяплатою при отриманні товару "Новою поштою", крім вартості товару, послуг з доставки, Ви оплачуєте також вартість відправки коштів у розмірі 2% від вартості товару.
Терміни та вартість доставки Новою Поштою, Гюнселом або Автолюксом визначаються перевізником.
Зверніть увагу: посилку бажано отримати протягом 24 годин з моменту її приходу на склад транспортної компанії у Вашому місті, інакше з Вас вимагатимуть додаткової оплати за зберігання посилки.
При отриманні посилки необхідно пред'являти паспорт.
При відправленні товару перевізниками ми рекомендується страхувати вантаж на повну вартість товару.
3. Доставка маршрутками та рейсовими автобусами та кур'єрською доставкою таксі.
Доставка по Україні звичайними рейсовими автобусами або маршрутками, а також кур'єрською службою таксі здійснюється тільки після 100% оплати замовлення, при цьому компанія не несе відповідальності за цілісність та збереження замовленого Вами товару.
4. Самовивіз
Ви можете забрати Ваш товар у нас самостійно за адресами:
Контактна інформація | Адреса | Телефони | Режим роботи |
---|---|---|---|
СТО «Тиса» | м.Київ вул.Велика Кільцева, 4Б |
(096) 655-01-93 |
Пн-Сб: з 9:00 до 18:00 Нд-вихідний |
СТО “Бориспільська” | м.Київ вул.Бориспільська, 7 |
(097) 656-99-17 |
Пн-Сб: з 9:00 до 18:00 Нд-вихідний |
СТО «Бровари» | м.Бровари вул.Броварської сотні, 7Б |
(097) 936-60-98 |
Пн-Сб: з 9:00 до 18:00 Нд-вихідний |
СТО «Бровари 2» | м.Бровари вул. Київська 227/1 | (068) 834-38-90 |
Пн-Сб: з 9:00 до 18:00 Нд-вихідний |
СТО «Жуляни» | м.Київ вул.Садова, 70-А/110, п.176 |
(096) 205-45-88 |
Пн-Нд: з 9:00 до 18:00 Без вихідних |
СТО «Голосієво» | м.Київ вул.Голосіївська, 9 |
(096) 207-09-50 |
Пн-Сб: з 9:00 до 18:00 Нд вихідний |
СТО «Поділ» | м.Київ вул.Новокостянтинівська 1В, Бокс 194, 195 |
(097) 454-01-72 |
Пн-Сб: з 9:00 до 18:00 Нд вихідний |
СТО «Перова» | м.Київ вул.Перова, 19, м.6-А |
(098) 736-09-57 |
Пн-Нд: з 9:00 до 18:00 Без вихідних |
Умови оплати:
1. Оплата у гривнях.
2. Оплата може здійснюватися на розрахунковий рахунок, а також можлива оплата при отриманні товару в офісі перевізників та оплата при отриманні товару у пункті видачі.
Реквізити рахунку уточнюйте у менеджера.
3. Оплата може здійснюватися також і за безготівковим розрахунком.
4. Замовлення післяплатою відправляються від 300грн * Вибачте за тимчасові незручності, відправки приймаються лише за 100% передоплатою
Условия возврата
1. Повернення товару здійснюється протягом 14-ти календарних днів від дати продажу.
2. Обов'язковою умовою повернення товару є збереження товарного вигляду виробу, а саме
:2.1 збереження заводської упаковки, комплектації, наклейок, лейблів;
:2.2 запчастини зі слідами установки або експлуатації, повернення або обміну не підлягають.
3. .
4. Для повернення товару необхідно оформити відповідну заявку на сайті.
5. Завантажити формуляр повернення, роздрукувати і заповнити.
6. Повернення товару здійснюється за наявності формуляра на повернення, поворотної накладної та заявки на сайті або в особистому кабінеті. Товар, який не матиме формуляра на повернення, зворотної накладної і не буде оформлений в особистому кабінеті, буде повернутий клієнту без попередження.
7. Узгодити повернення з менеджером.
8. Претензії, пов'язані з пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються в момент отримання товару клієнтом, але не пізніше 1 дня після отримання.
9. За товар, пошкоджений під час транспортування перевізником, інтернет- магазин AvtoRai не несе відповідальності.
10. Товар, привезений на замовлення, поверненню та обміну не підлягає.
1. Узгодити рекламацію з менеджером.
2. Завантажити формуляр рекламації, роздрукувати і заповнити.
3. Оформити відповідну заявку на сайті в особистому кабінеті.
4. Для розгляду рекламаційного випадку необхідно надати такі документи:
4.1 Акт рекламації з печаткою організації, яка робила установку;
4.2 Формуляр рекламації (завантажити на сайті та заповнити);
4.3 Оригінал або копія замовлення-наряду, що підтверджує встановлення рекламаційної запасної частини на сертифікованій станції технічного обслуговування.
5. Інформація про відправку обов'язково повідомляється менеджеру інтернет-магазину.
6. Відправка товару до розгляду рекламації здійснюється лише рахунок клієнта.
Важливо!
1. Недотримання вищезазначених умов тягне за собою відмову в поверніть або рекламувати.
2. Менеджер має право запросити у клієнта інші супутні документи для з'ясування причин виникнення або рекламації.
3. Повернення та рекламації відправляються, вклавши в посилку все вищезгадані документи.
4. Контактні дані для відправки посилок:
Нова Пошта, відділення №141, м. Київ, одержувач: ТОВ АЛЬТ-СТАР.; тел: 067 178 03 56;
1. Повернення товару здійснюється протягом 14-ти календарних днів від дати продажу.
2. Обов'язковою умовою повернення товару є збереження товарного вигляду виробу, а саме
:2.1 збереження заводської упаковки, комплектації, наклейок, лейблів;
:2.2 запчастини зі слідами установки або експлуатації, повернення або обміну не підлягають.
3. .
4. Для повернення товару необхідно оформити відповідну заявку на сайті.
5. Завантажити формуляр повернення, роздрукувати і заповнити.
6. Повернення товару здійснюється за наявності формуляра на повернення, поворотної накладної та заявки на сайті або в особистому кабінеті. Товар, який не матиме формуляра на повернення, зворотної накладної і не буде оформлений в особистому кабінеті, буде повернутий клієнту без попередження.
7. Узгодити повернення з менеджером.
8. Претензії, пов'язані з пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються в момент отримання товару клієнтом, але не пізніше 1 дня після отримання.
9. За товар, пошкоджений під час транспортування перевізником, інтернет- магазин AvtoRai не несе відповідальності.
10. Товар, привезений на замовлення, поверненню та обміну не підлягає.
Розгляд рекламації
Реклама ;nbsp;по наступним позиціям: реле-регулятори генератора, діодні мости генератора, діоди, що втягують реле стартера, котушки запалювання, комутатори системи запалювання, датчики, паливні насоси, свічки запалювання, модулі та клапани EGR.
1. Узгодити рекламацію з менеджером.
2. Завантажити формуляр рекламації, роздрукувати і заповнити.
3. Оформити відповідну заявку на сайті в особистому кабінеті.
4. Для розгляду рекламаційного випадку необхідно надати такі документи:
4.1 Акт рекламації з печаткою організації, яка робила установку;
4.2 Формуляр рекламації (завантажити на сайті та заповнити);
4.3 Оригінал або копія замовлення-наряду, що підтверджує встановлення рекламаційної запасної частини на сертифікованій станції технічного обслуговування.
5. Інформація про відправку обов'язково повідомляється менеджеру інтернет-магазину.
6. Відправка товару до розгляду рекламації здійснюється лише рахунок клієнта.
Важливо!
1. Недотримання вищезазначених умов тягне за собою відмову в поверніть або рекламувати.
2. Менеджер має право запросити у клієнта інші супутні документи для з'ясування причин виникнення або рекламації.
3. Повернення та рекламації відправляються, вклавши в посилку все вищезгадані документи.
4. Контактні дані для відправки посилок:
Нова Пошта, відділення №141, м. Київ, одержувач: ТОВ АЛЬТ-СТАР.; тел: 067 178 03 56;